Pentru cei mai noi in industria fitnessului, suplimentele nutritive sunt un subiect foarte intimidant. Sunt invadati cu relatari in legatura cu suplimente despre care se scrie ca sunt foarte bune precum si altele care nu sunt bune sau chiar porcarii. Intr-o zi simti ca ar trebui sa iei cat mai muite din clase diferite iar in ziua urmatoare simti ca totul e in zadar, ca nimic nu te ajuta. Chiar este frustrant pentru un  incepator care nu stie sa navigheze prin jungla de informatii existenta.
Cu timpui nebuloasa suplimentelor nutritive devine din ce in ce mai mica, in special dupa ce realizezi ca suplimentele nu sunt steroizi sau inlocuitori de mese principale ci doar, asa cum se numesc, SUPLIMENTE pentru o dieta mai buna. Asta este descoperirea de baza pe care am avut-o acum cativa ani si care m-ajutat sa injeleg ca suplimentele, luate cu moderatie sunt perfect sanatoase pentru majoritatea oamenilor. Si mai exista cateva care sunt absolut critice in drumul tau spre succes catre un corp mai musculos si sanatos.
Asadar, care este genul de suplimente care imi trebuie pentru a-mi mentine aspectul tot timpui anului si ce trebuie sa folosesc pentru a-mi creste masa musculara? Prima regula este sa iei suplimente care te ajuta sa-ti menjii tesutul muscular existent. Toti trebuie sa ne amintim ca muschii sunt tesuturi foarte greu de mentinut din punct de vedere metabolic. Ceea ce vreau sa spun este ca, indiferent daca esti barbat sau femeie, corpul tau nu vrea sa tina cantitati mari de masa musculara. Pur pi simplu, tesutul adipos este mai dens caloric (9 Kcal/1 g) fata de cel muscular (4 kcal/1 g). Asadar, cand esti infometat, grasimea este mult mai valoroasa pentru supravietuire. De aceea, corpul tau automat prefera sa pastreze grasimea in locul masei musculare. Aici, strategia folosirii suplimentele nutritive este absolut de baza. Aminoacizii cu