Credeţi-mă că nu există suplimente sau medicamente magice care să te transforme din Burger King în Leonidas King fără să existe sânge, sudoare şi lacrimi. Nu există scurtături şi secrete. Răspunsul constă într-un program nutriţional bine conceput/proiectat din start şi într-un regim inteligent de exerciţii.
Sunt necesare două lucruri: 1) echilibru şi 2) consistenţă.
Pentru a vedea şi a simţi rezultate trebuie să mâncaţi sănătos şi să vă supuneţi unor antrenamente, ca parte a stilului de viaţă şi nu doar ocazional în funcţie de dispoziţie. Trebuie să atingeţi un echilibru între ceea ce mâncaţi şi programul de exerciţii pe care îl practicaţi. Sănătatea şi programul de fitness nu sunt un “sprint” ci un maraton la care toţi ar trebui să participăm.
Nu este nevoie să aplicaţi numeroasele planuri nebuneşti care sunt imposibil de urmat pe termen lung şi care sunt chiar nesănătoase. Cea mai bună abordare este consumul zilnic de alimente proteice cu un conţinut redus de grăsimi (carne de curcan, peşte, carne de pui, ouă, zer), consumul de legume (broccoli, spanac), cereale (seminţe de Quinoa, orez brun, pâine Ezekiel), fructe (mere, pere, portocale) şi o cantitate redusă de grăsimi esenţiale (ulei de măsline, ulei de peşte, alune, avocados). Ar trebui să încercaţi o medie de 5-7 mese zilnic, cu un interval între ele de 2-3 ore,